Decyzją Prezydenta Miasta Zielona Góra Marcina Pabierowskiego, przywrócone zostały stare godziny pracy urzędu (od 7:30 rano, a nie od 8:30 jak było od grudnia 2022 roku). Godziny zamknięcia pozostają bez zmian. Zmiana wchodzi w życie z dniem 1 czerwca 2024 roku.
Poniedziałek: 7:30 – 16:00
Wtorek: 7:30 – 15:30
Środa: 7:30 – 15:30
Czwartek: 7:30 – 15:30
Piątek: 7:30 – 15:00
Dane kontaktowe Urzędu Miasta Zielona Góra:
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
tel. 68 45 64 100
urzadmiasta@um.zielona-gora.pl
wnioskiskargipetycje@um.zielona-gora.pl
adres elektronicznej skrzynki podawczej UM na platformie ePUAP: /umzg/SkrytkaESP
Dziś oficjalnie rozpoczęła działalność Rada Sołtysów przy Prezydencie Miasta Zielona Góra. Jej powstanie to ważny krok wzmacniający pozycję sołtysów reprezentujących mieszkańców zielonogórskich sołectw. Nowe gremium…
Biblioteka w Zawadzie (ul. Zielonogórska 62) oferuje mieszkańcom możliwość skorzystania z bezpłatnych porad prawnych. Najbliższe spotkania z prawnikami odbędą się w czwartki, 13 i 20…
Ponad 42 tysiące głosów i 29 zwycięskich projektów Zakończyła się kolejna edycja Budżetu Obywatelskiego Zielonej Góry na 2025 rok. Mieszkańcy miasta oddali ponad 42 tysiące…