Jak zarezerwować wizytę w Wydziale Komunikacji Zielona Góra

Tagi: brak tagów
2020-10-04
Jak zarezerwować wizytę w Wydziale Komunikacji Zielona Góra

Jak zarezerwować wizytę w Wydziale Komunikacji w Zielonej Górze? To proste. Wystarczy skorzystać z specjalnego formularza do rezerwacji, który dostępny jest pod adresem rezerwacja.zielona-gora.pl.

Rezerwacja wizyty w wydziale komunikacji

Po wejściu na stronę ujrzymy formularz rezerwacyjny, który pozwoli nam na zarezerwowaniu terminu wizyty w Urzędzie Miasta Zielona Góra Wydział Komunikacji. Zaczynamy od wybrania podstawowej rzeczy, a jest nią cel w jakim chcemy udać się do urzędu. Z rozwijanej listy „wybierz usługę” możemy wybrać:

  • Rejestracja pojazdu nabytego w RP, z zagranicy, wymiana dowodów dla wyróżnika FZI (Nowa Zielona Góra)
  • Odbiór dowodu rejestracyjnego
  • Pozostałe sprawy z zakresu rejestracji (wymiana, wpis, hak, gaz, demontaż)
  • Zgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu (BEZ REJESTRACJI)
  • Prawo jazdy

Warto zauważyć, że zgłoszenie nabycia lub zbycia pojazdu możemy zrobić bez rejestracji. Warto również wspomnieć, że możemy to zrobić również przez Internet jeśli posiadamy profil zaufany na stronie gov.pl.

Po wybraniu interesującej nas sprawy w kalendarzu możemy wybrać termin, który nas interesuje. W przypadku braku wolnych terminów na dany miesiąc poinformuje nas o tym komunikat „W wybranym miesiącu nie posiadamy już wolnych terminów.”.

Gdy na daną usługę będą wolne terminy konkretne dni w kalendarzu będą podświetlone kolorem niebieskim.

Klikamy w wolny termin, a następnie przechodzimy do kolejnego formularza poniżej kalendarza. Wybieramy w nim godzinę, która nas interesuje.

Następnie wypełniamy informacje dodatkowe. Musimy podać w nich dane właściciela pojazdu oraz pełnomocnika jeśli został taki ustanowiony. Podajemy również numer rejestracyjny pojazdu, a gdy go nie ma wpisujemy ostatnie pięć cyfr numeru VIN.

Gdy wypełnimy już wszystkie pola klikamy następnie przycisk „Przejdź do podsumowania”. Sprawdzamy czy wybrany przez nas termin został poprawnie zapisany oraz podajemy swoje dane kontaktowe: Imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu. Musimy również zaznaczyć, że zapoznaliśmy się z regulamin i go akceptujemy. Po tym możemy wysłać naszą rezerwację klikając przycisk „Wyślij”.

Po przeprowadzeniu rezerwacji w systemie na adres e-mail wskazany w formularzu otrzymamy potwierdzenie rezerwacji. Pamiętaj, że dane powinny należeć do osoby, której dotyczy wizyta.

Czy przy jednej rezerwacji mogą załatwić sprawę z kilkoma pojazdami?

Nie. Rezerwacja terminu dotyczy załatwienia sprawy tylko jednego pojazdu i jednej sprawy, która go dotyczy, i którą wybraliśmy z formularza. Jeśli mamy do załatwienia więcej spraw z jednym pojazdem lub więcej pojazdów, dla każdego z przypadków musimy dokonać nowej rezerwacji terminu.

Co w przypadku popełnienia błędu w formularzu?

Jeśli podamy niewłaściwe dane w formularzu rezerwacyjnym sprawy w Urzędzie Komunikacji w Zielonej Górze na miejscu możemy spotkać się z odmową obsługi.

O czym warto pamiętać rezerwując wizytę w Urzędzie Komunikacji w Zielonej Górze?

Rezerwacje przez Internet dostępne są maksymalnie z 60-dniowym wyprzedzeniem. Godziny dostępne w formularzu są ściśle powiązane z godzinami pracy urzędu:

  • poniedziałek 7:30 – 16:30
  • wtorek 7:30 – 15:00
  • środa-piątek 7:30 – 14:30

Wydział Komunikacji Zielona Góra – rezerwacja telefoniczna

Dla osób, które nie mogą skorzystać z rezerwacji przez Internet, przewidziano możliwość rezerwacji terminu wizyty przez telefon. Aby skontaktować się z Wydziałem Komunikacji i zarezerwować termin musimy zadzwonić pod numer 68 4564 903 lub 68 4564 903 906.

Jak anulować rezerwację terminu w Wydziale Komunikacji?

Jeśli okaże się, że nie możemy w danym terminie udać się do Urzędu Komunikacji, możemy anulować rezerwację. Informacja o anulowaniu wizyty będzie dostępna w wiadomości e-mail, w której dostaliśmy potwierdzenie rezerwacji.

Nie wolno również rezerwować terminów, a następnie przekazywać je innym osobom lub odsprzedawać.

Jeśli dane dotyczące pojazdu będą fikcyjne, wtedy administrator systemu odrzuci rezerwację. Dotyczy to również sytuacji, w której wybrana została niewłaściwa usługa.

Przeczytaj również

Lokalni przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po System Saldeo, aby zautomatyzować swoje procesy księgowe i usprawnić zarządzanie dokumentacją. Dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak OCR, e-archiwum i…

Artykuły 2024-08-26

W dzisiejszych czasach, kiedy konkurencja w branży hotelarskiej jest niezwykle zacięta, detale decydują o tym, czy gość będzie chciał wrócić do danego obiektu. Jednym z…

Artykuły 2024-08-21

Jeżeli prowadzisz biznes w Zielonej Górze, wiesz, jak ważna jest skuteczna promocja. Niezależnie od branży, odpowiednie materiały reklamowe to podstawa. Plakaty, ulotki, wizytówki czy roll-upy…

Artykuły 2024-08-18