W związku z zagrożeniem koronawirusem Prezydent Miasta Zielona Góra podjął decyzję o zamknięciu Urzędu Miasta dla interesantów. Zamknięty zostanie od poniedziałku (16.03.2020 r.) co nie oznacza, że przerwie swoją pracę. Swoje sprawy nadal możemy załatwić mailowo lub telefonicznie.
Wszelkie informacje zawarte są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Zielonej Górze. Znajdziemy go na tej stronie bip.zielonagora.pl.
Do budynku urzędu wpuszczani będą jedynie dyżurujący pracownicy. Urząd Stanu Cywilnego ogranicza realizację zadań. Bez ograniczeń mieszkańcy Miasta (gdy zdarzenie nastąpiło w Zielonej Górze) mogą załatwić następujące sprawy:
W szczególnych przypadkach – po uzgodnieniu telefonicznym (tel. 68 47518 34) możliwy będzie odbiór dowodu osobistego w Wydziale Spraw Obywatelskich.
Wszelkie płatności zamiast w kasie wykonywać można przelewem.
W razie wyjątkowej konieczności osobistej wizyty w urzędzie jest możliwe tylko złożenie dokumentów na parterze w budynku urzędu przy ul. Podgórnej 22.
Ogólna informacja dostępna pod numerem tel. 68 45 64 839.
Urząd Miasta Zielona Góra zaprasza mieszkańców do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących zmiany statutu Dzielnicy Nowe Miasto. Proponowana zmiana ma na celu przedefiniowanie struktur funkcjonowania…
W sobotni wieczór (21.09) doszło w Nowej Soli do zderzenia wozu Ochotniczej Straży Pożarnej z samochodem osobowym. Kierowca samochodu osobowego trafił do szpitala. Jak informuje…
Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim poinformowała o zablokowanych drogach w województwie lubuskim z powodu różnych zagrożeń, w tym zalania, prac naprawczych oraz decyzji związanych…